Friday, November 12, 2010

Habuan Banjir

waaaa.banyak nyo ikan.
fuuhh..banjir kuat jugak kampung aku ni..tp umah aku xbanjir la.
kalo banjir cam ni biase nye aku g pukat ikan lau dk kat kampung,
tapi aku xde pukat nak g pukat ikan,jadi aku g je la tengok kawn aku pukat ikan kat Sungai.
aku suke tengok orang pukat ikan ni.huhu..tapi nak turun dalam air tu yang malas.jadi aku tengok je.fuhh,banyak gak ikan dapat..

mat amer,tengah angkat pukat...

kadang-kadang ular pon sakut kat pukat.bukan stakat ular,biawak pon sangkot.
lau bewok sangkut,fuh alamat nye buang je la pukat 2..

macam2 ada...ikan kembong pon ada ni.heehe

ikan keli,ikan puyu,ikan haruan n ikan lapan

Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

2 suka senyum:

BiEyPiNky687 said...

waaa..beznye..

farhan687 said...

mmg bez pon..meh la nak join..heee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...