Wednesday, November 10, 2010

Waterfall sliding moment!

fuhh..ni planing geng2 aku mandi air terjun kat Ulu Yam..2orang member aku ni tengah mengguli ayam..hahahah.ni resepi kitorang sdiri.jadi xjadi makan je..sebelum tu kteorang dah cari dah rempah perap ayam.tp xjumpa.jadi wat resipi sendiri la.tp sodappp jgak..
air terjun ni memang sejuk la.sampai kecut sume kulit.aii dkt 3jam jugak berendam dalam air 2.
lepas settle sume membakar dan membaham,kteorg pun terus terjun.hahaha..mula2 nak sentuh air 2,mak ai sejuk nak mampos..
dah beres mandi.geng2 aku bertolak balik..aaahhhh..penat gler main air..penat dari lari 200meter...


video


Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

0 suka senyum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...