Friday, December 17, 2010

❤ 5 Tahun umur hubungan kami♥



Mr.harbee687

assalamualaikum...entry kali ni aku nak cite sedikit pasal hubungan Mohd Farhan B. Mat Nazi Nik Nur Fatihah Bt Nik Osthman..huhu..dah nak masuk angka 5 tahun dah kteorang kenal n bercouple..tempoh bertahan yang cukup lama kan???kami kenal masa sekolah menengah dulu..masa tu aku form4 n die plak form2..aku masa 2 memang xpandai lagi la bab2 gewe ni..hhuhuu..poyo,,,,


Mrs.Harbee687

selama 5tahun kteorang bercouple,memang banyak dugaan dan rintangan yang kteorang lalui.macam2..xperlu la aku detailkan sal 2..bergaduh,merajuk, xbertegur sapa..macam2 lagi la.tapi kteorang sering bertolak ansur..sama2 cuba selesaikan pe yang boleh selesai kan..2 la perinsip dalam hubunga kteorang.bak kate pepatah,sedang kan lidah lagi tergigit,ni kan pula dalam hubungan..

asal nye mula2 kenal juz ngosek2 tu je.pas 2 jd la hubungan sampai skang..dulu masa skolah menengah kteorang xpenah wat date2 ni..huhuhu..aku pon xpndai nak berdate2..hahaha..kalo lalu kok kelas die gak,mesti aku jadi kaku..jale pon control..hahaha..memang lucu gler la..ntah la.banyak gak la kenagan kteorang masa kat skolah menengah dulu.kalo ade jamuan ke pe,mesti terhendap2 cari die,,hahaha.macam2 la zaman budak dulu..ingat2 balik ase kelakar,tapi swee memory!!


Simbol ikatan kami!

aku suka n LOve sangat kat die sebab die boleh terima aku seadanya..walaupon aku xla se hensem laki2 yang ramai kat luar sana n xkaya..hhuu..'mengaku',,,,,dah habis cite sal kat skolah menengah dulu..full stop..huhu..banyak lagi masa kat skolah dulu,tp 2 je la aku leh cite lam ni,,

skang ni kteorang dah melangkah ke alam University,,fuuhhh,,alam yang cukup mencabar dalam hubungan..die skang ni dah masuk U kat PJ,KL.blajar kat PPUM.ambik kos nursing.aku ingat lagi masa die habis form5 dulu,aku pesan kat die '''dah masuk U pandai2 la jaga diri,jangan mudah terpengaruh nga kawan.kat U macam2 ragam orang.sentiasa ingat orang kat sini.''hehe..

fuuhhh,,,nak cite sal terjadi n kejadian masa aku n die kat U xyah cakap la..macam2 dugaan datang..tapi kteorang tempuhi dengan jalan penyelesain..aku ase cukup la dulu cite sal hubungan kteorang k..kalu aku cite sume,40hari 40 malam xhabis..hhuuhu..pe2 pon,doa kan la hubungan kami kekal sampai ke syurga,,aminn!!


note~>Aniversary= 21 ogos 2006...


Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

16 suka senyum:

BiEyPiNky687 said...

i like it..thanx syg..hehe..klu dtail lg best ms zmn skul..

farhan687 said...

yang detail,biey detailkan plak k..hehee..

BiEyPiNky687 said...

haha..ok yunk..

annur_islam said...

sweetnya...Semoga kekal selamanya..Insyaallah..

farhan687 said...

heheh..doa2 la deh berkekalan..mu pon aku doa kan gak..huhuu

nm nasron izzat said...

uish! ni pecoh rekod ak doh ni..
hahahahahha

farhan687 said...

hahahaa..bakpo jak?rekod mu brapo?

BiEyPiNky687 said...

hahaa..

farhan687 said...

rekod o xrekod,2 xpetim..hok petim hubungan 2 kekal..stuju x biey?hehe

syafirah said...

yakkk....
hihi... ak doa smga brkklan yew..
:)

BiEyPiNky687 said...

ok2..hahaha..kak prah pn sma..hehe..nyibuk gop kto..

farhan687 said...

bereh semo sep kito..arap berkekalan la blako des..amin..pah 2 hok mn braso nak sanding awal 2,jangan lupa la aja kami k..huhuhu

BiEyPiNky687 said...

aja or ajk?
eja btl2..

farhan687 said...

ajak..opss.mistake.

BiEyPiNky687 said...

hha..lorat nk g mn la..

farhan687 said...

xlorat,,saje jah wat silap..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...