Thursday, December 9, 2010

di KL


aku sekarang berada di KL kerana ada hal disini..wlaupun sudah biasa aku kat KL ni,tp aku still lagi sesat nak g mana2.hahaha..banyak kenangan aku kat KL.macam2.aku bertolak dari klate td jam 11pg..ni aku nak cite ckit sal bas aku naik td..aku sampai kat dataran kok lanas tepat jam 9pagi..sebab dalam tiket bas Transnasional 2 tulis kul 9pg..so aku datang la kul 9..tp yang membuatkan aku bengang,tunggu punye tunggu bas,pkul11 baru sampai..dalam kepala aku nak balik umah da.aku sabar gak..tunggu je la. dua jam la aku mnunggu n di jerut dekat ctu..
Buat mrs harbee,penantian mu sudah tercapai..huhu..im coming!.


Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

8 suka senyum:

Jie(",)v said...

trans meme skmo lambat.....
lain kali jge amik la trans kalu nk g pagi..haha

annur_islam said...

hebat pe'e..tunggu, aku nak g jugak esok..haha

BiEyPiNky687 said...

yaa..i know..wlcome2..hehe..

BiEyPiNky687 said...
This comment has been removed by the author.
farhan687 said...
This comment has been removed by the author.
farhan687 said...

jie:tahu la..gere molep td tuh..ookk jah..kalu tdokk gak,kelik doh..hahah

najihah:hahaha..mu nak mari KL wat gpo?

biey:haha.ok2..

annur_islam said...

aku balik doh eh pe'ee wehh..g jalan2 sajo la, nak g jupo gewe xdok KL nuh..haha

farhan687 said...

hooo mugo gewe mu dk p.tumboh.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...