Thursday, December 23, 2010

SMKA Melor da Greatest!!huhuhu


aku dengar2 khabar SMKA Melor bekas skolah aku dulu skang dah makin naik pencapain nye..
aku tengok dalam post kat Facebook banyak post pasal PMR 2010 skolah aku 2..
ai makin tinggi melonjak naik skolah 2..tahun ni 9A seramai 76 orang..woowww!!ramai 2..no-2 dalam ranking PPD..amat membanggakan buat aku bekas skolah 2..huhu..aku lupa dah batch aku 2007 dapat bp orang..hahaha..sory..walaupon dah 3tahun aku tinggal skolah 2,namun skolah 2 tetap aku kenang samapi bler2..hhuh..tq buat guru2 ku yang xpenah rasa penat mengajar kami..hehehe..

aku harap result untuk SPM tahun ni pon melonjak naik sama macam PMR.GO MORE SMKAM GO MORE!!..Hahaa.fuhh heboh betul skolah aku dapat 76 org 9A PMR..aku ase smeleh lembu 10 ekor skolah 2 nanti..hehe.semakin tahun,semakin naik pencapaaian.tapi aku ase batch aku mula2 menaikkan pencapaian skolah 2 dulu..haaha...poyo nak mapuh,,tapi aku xingat la..sebab PMR dah 5 tahun kot batch 2007..tapi pe2 pon,hope makin naik lagi pencapaian skolah 2 dari segi akademik dan ko-kurikulum.biar SMKAM concure sume dari pelbagai aspek.kami akan bagi support dari belakang!!caiyokk2..

Tahniah buat guru2 dan pelajar2 PMR 2010!!



Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

3 suka senyum:

AnNur FadziLaH said...

aku turut bangga....76 got 9a in pmr...
melorian student is da greatest....hahahahhaha

farhan687 said...

hahaha.mu g ko skoloh ari 2?

Inani said...

huhu..tapi tahun ni spm dapat 5 org 11A..huhu..yg paling ramai dapat 8A..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...