Tuesday, January 11, 2011

✈aku bersahajaღ


ASSALAMUALAIKUM..sebenarnyo xtahu gapo nak tulis ni.tp sebab lama dah sero blog aku ni xdi update oleh aku maka aku nak nulis jugak..nak tulis gapo eh???sugest etep..haha.
emmmmm........think...................................

aku nak cakap ckit pasal PENGALAMAN.sume orang mesti ade pengalaman masing2 kan.xkira la samada pengalaman pahit atau pon manis..macam nak tulis karangan la plop.haha.tapi bia la.aku nak tulis pe yang terlintas dalam otak geliga aku ni..hehe.

pengalaman?ade orang cakap pengalaman ni tidak boleh di jual beli.hanya seseorang yang melaluai nye sahaja akan rasa macam rasa itu pengalaman.,,paham ke aku cakap ni?xpaham wat2 paham je la k.

pengalaman sangat berharga..tanpa pengalaman,tiada erti hidup..pengalaman mengajar kita erti hidup dan tentang hidup..hagai lah setiap detik dan saat ia berlalu agar menjadi pengajaran dan pedoman untuk kita..aku xnak cakap pengalaman aku.sebab banyak sangat.haha.dalam entry sebelum ni aku dah cerita pengalaman 2kali pahit..haha.malang betol nasib..
tapi pe2 pon aku bersyukur kerana masih segar menghirup udara Ilahi.

emm aku dah blur dah nak menulis ni..stakat 2 la dulu deh..salam 1MALAYSIA!!


Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

5 suka senyum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...