Saturday, January 1, 2011

Selamat tinggal 2010-01/01/11


tepat pukul 12 malam semalam,maka berakhir la episod tahun 2010.aku malas nak ucap happy new year ke pe..sebab aku sero xperlu ucap kot.haha. tahun 2010 adalah tahun yang aku ase tahun yang paling xbez skali. sebab banyak benda yang berlaku amat2 aku paling2 xsuke.
sebab2 tu xperlu la aku cite.haha..hanya aku soram je yang tahu. aku harap tahun 2011 ni dapat aku membaiki kesilapan aku pada 2010 yang lalu dan memberi aku sinar baru..cewwah..huhu.tapi aku mengharap sangat benda yang berlaku 2010 xkan berulang lagi pada tahun baru ni.tarikh pon baru,01/01/11.
semalam aku dan family wat semayang hajat tahun baru.aku harap hajat aku dan family termakbul dan membawa perubahan yang baru yang lebih baik.amin! aku jgak nak ucap,banyak2 terima kasih kepada sesiapa yang selalu mendokong aku dan memberi support yang cukup berguna untuk aku.terutama sekali kat family aku. dan xlupa jugak untuk MRS.HARBEE.hahaaha.thank very much sebab banyak membantu..hehe.
main point kat sini,aku xnak benda yang aku xsuka tahun lepas berlaku lagi pada tahun baru ni..huhu..2 la sebenarnye aku nak gtaw.cukup la stakat tahun 2010 jah..perit doh..hahaha.doa2 la aku sucess selalu pada tahun ni..dan aku jugak mendoakan anda2 sekalian berjaya dalam menempuh hidup di alaf baru ni k..all the best for all my friend n muslim.

Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

5 suka senyum:

BiEyPiNky687 said...

ehem2..gpo 2 ek?haha..oyk la etp..

farhan687 said...

haha.xperlu oyakk..biey dah tahu kam..huhu..buang keruh,ambik yg jernih k..hehehee..lupakan..

BiEyPiNky687 said...

ok yunk..xkn brulang..

farhan687 said...

ok.tq.hope so.love u.

BiEyPiNky687 said...

ok..love u 2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...