Wednesday, February 9, 2011

INFO


gambar hiasan
Tahun ini mempunyai 4 tanggal aneh:
1-1-11, 11-1-11, 1-11-11, 11-11-11.
Sekarang cuba ini: ambil 2 digit terakhir tahun kelahiran anda dicampur dengan umur anda tahun ini.
Hasilnya pasti =111...nice .contoh;TAHUN LAHIR(1990)90+21(UMUR TAHUN NI)=111.(^_^)~ ♥ ♥
......Subhanallah !! its... miracle , try it.....!!
Assalamualaikum.malam ni aku dapat modal dari status member aku untuk share kepada follower aku yang disayangi.hahaha.aku dah try wat dah seperti yang di atas.jawapanye sama.aku xtahu la anda2 sekalian buat xsama.

kalo anda buat xsama,maka anda tergolong orang yang pelik dan ajaib.haha.aku gurau je.kalo xsama,nak wat cam ne kam.tapi aku ase akan sama.lau xsama gak,anda memang pelik.pendek umur.hehehe.xde la.acah je.

disebalik angka yang sama ni,kte xtahu pe disebalik nye.try la k.pe2 pun,banyak kekuasaan ILLAHI yang kite xtahu.wassalam.selamat beramal.:)


Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

0 suka senyum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...