Sunday, July 17, 2011

Program Biro Tata Negara Part 1

Assalamualaikum,,haaa.kali ni aku nak post pasal BTN yang aku pergi kelmarin.Program ni termasuk dalam katogeri 4pillar iaitu program wajib bg sume pelajar..aku dah sertai 2 program dah.jadi de 2 la lagi program wajib yang aku xsertai.hehehe.
Ni je gambar yang sempat aku ambik,sebab handhone jurulatih ambik..Part yg kedua aku xtahu de gambar x..huhuhu..


ni antara salah satu aktiviti..sembelih itik.itik ni barang amanat.tp last kene sembelih untuk dibakar.hahaha.


Itik group aku.hihihi.


Bismillahhirrahmanirrahim..aku sembelih itik kesayangan group aku..kehkeh.





adoi,ni itik yang nyawa panjang.dah sembelih tinggal setengah jam pon blh lari terbang lg..terpaksa aku pegang kaki n tungging buang darah dari tengkok 2..nak cakap payah.hahahaaha.pas 2 baru la slow2 mati itik ni..



banyak gambar aktiviti yang kteorang wat tp xde gambar,huuhhh.xde la kenangan berkayak n aktiviti2..jurulatih BTN cakap nak upload dalam group fb.tp xtahu la.arap2 ade la gambar kteorng ber aktiviti selama 3 ari 2 malam.tdo pon xcukup.hahahaaha.

Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

0 suka senyum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...