Saturday, March 31, 2012

Tag from bearb PINK..

selamat malam semua..smile di tag oleh miss pinky untuk jawab pe2 soalan taw..smile akan jawab semua soalan2 nye..

10 perkara tentang diriku :)

1-nama panggilan pelbagai.
pehe,peha,pee,orang keay ell pnggil Paan.ahaha..

2-usia aku sekarang 22tahun.

3-sekarang study kat Kolej Kesihatan Awam Batu Rakit(Pembantu Kesihatan Awam Persekitaran,KKM.sape isap rokok tempat awam aku saman.ahaha..

4-aku ade 8sibling,2org abg,1org adik perempuan n 5org adik lelaki.sume laki...

5-xdop panggilan manje eh..ikut sedap panggil,aku paling la.

6-amat tak suka orang yang yang menipu n mempermainkan org lain..

7-kartun yang yang aku tngok dlu Dragon Ball la.tp frust,ari ahad xleh tngok,sbb skoloh.ahahaa.

8-aku suka follow blog yang memberi info kpda aku untuk baca..

9-mase free aku,aku suka on9(fb,twitter,baca blog),sama macam Pinky.ahaha.tp xsuka tdo ptg,ehem2,jgn terasa sape yg terasa..

10-aku suka explore tentang gadjet2



Soalan2 yang di tanya..

Soalan : ada tak org pngil anda dengan nama yang memalukan?
-stakat ni xdop lg..xtahu la pas ni org bg nama baru.ahaha.

Soalan :Adakah anda seorang yang manja?
-owh,mmg tidak sama skali..aku nak wat pe2 kn usaha sendiri.

Soalan : Suka dengar lagu apa?
-lagu yg sedap di dengar oleh telinga..xkisah lagu ape2.yg boleh menenangkn jiwa.

soalan : Pernah tak shopping sampai 5 jam?
-xselalu,kecuali nga Pinky Lady.ahahaha.

Soalan : Sapa yang anda sangat2 nak jumpa
-org yg tersayang family n ehem2..

Soalan : Pernah tak buat perkara yg memalukan dpn family @ kwn2 @ gf
-sokmo2.ahahah.tp terbiase..

Soalan : Suka Makan Apa?
-makan kek coklat..yum2..

Ok,da beyeh da..aku xtahu nak tag sape daaa.ahahaha.




Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

0 suka senyum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...