Thursday, April 26, 2012

Kelab Rekreasi ke Kuala Koh

Assalamualaikum.kali ni aku ke Kuala Koh untuk berkhemah bagi Kelab yang aku sertai,iaitu kelab rekreasi.Aku join kelab ni sebab aku memang suka aktiviti outdoor dan lasak.Di sampinng aku boleh menerokai alam flora dan fauna.ehehe.

Kelab aku ni berkhemah selama 3hari 2malam di Kuala Koh.Banyak aktiviti yang kami buat termasuk jungle tracking,merentasi jambatan gantung sepanjang 40meter xsilap aku.huhuhu.tinggi jgak la naik jambatan yang terhuyung hayang ni.selain walk night dan tubing dalam sungai.Main tubing dk dalam air lama gak di hanyutkan arus,selama lbh kurang 30minit di tolak arus sungai Kuala Koh.Pengalaman yang aku xlupakan masa jungle tracking ialah,di sengat oleh peringat adik kepada tebuan.ahahah.nasib baik aku kn sekor je kat tangan.member aku yang lain kn lEbh dari sekor.terguling lari.ahahaha.

Tapi semua aktiviti berjalan dengan baik walaupun banyak jgak pacat.tapi aku xkena sekor pon pacat taww.aku xtahu kenapa.orang lain bukak kasut je 3,4 ekor pacat yang kenyang.huhuhu.Banyak pengalaman semasa kat sana.huhu.kat bawah gambar yang aku ambik semasa kat sana.hehehe.


Otw ke Kuala Koh.
Khemah aku yang serba indah..

Ni atas jambatan gantung.
Ni dk atas pokok tinggi.



Pokok Tualang yang sangat besar.
Pokok pe ntah,tp tinggi dan cantik.
Ngah prepair untuk masak malam.
BBQ.
Posing lepas night walk.
Otw untuk maun tubing.

Night walk.
Ni hasil lepas walk night.hihi.
Tunggu turn untuk tubing.huhu.
Bukak sume kasut,nnt masuk air.hehe.
Tengah mendengar taklimat dari konduktor.


Ni sebelum bertolak ke Tasik kenyir,ambik gambar puas2 la dlu.



Jeti Tasik Kenyir

Ni ngah wat lauk resepi dr sarawak pe ntah dalam buluh.








Tubing time!!



Otw balik ke kolej setelah 3hari dua malam berkhemah di Kuala Koh.


Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

0 suka senyum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...