Wednesday, April 25, 2012

Program Pendidikan Kesihatan di Kg Lingai,Kuala Terengganu

Assalamualaikum.kali ni kolej aku mengadakan program pendidikan kesihatan kepada penduduk kg atau projek komuniti.Ni termasuk dalam jam kredit untuk sem ni.huhu.Banyak pengalaman yang aku dapat dari program ni,terutama cara berkomunikasi dengan penduduk kampung.Maklum la,tugas aku banyak berkait dengan komuniti seperti ni.Selain pendidikan kesihatan,kami juga turut bergotong royong membersihkan kawasan kampung,mengadakan aktiviti bersama penduduk untuk merapatkan lagi silaturrahim..

Gambar yang aku upload ni xikut urutan.huhu.tengok2 je la k.sebab malas nak susun dengan line broadband aku yang sangat 'laju' sekali.haiyyaaa.aku suka upload gambar sebab gambar lebih mudah untuk orang paham dari kata2..untuk kali ni,cukup setakat ni dlu aku kongsi kan.hehehe..

Sinar Harian 19/04/2012

Program Pendidikan Kesihatan KKABR & KKKT
Dirasmikan oleh Pengarah Kolej Kesihatan Awam Batu Rakit



Baru sampai kat Kg Gong Lingai.mata kuyu lagi tu.haisshh.

Aktiviti gotong royong.

Mesin rumput owh..ketar tngan nk mkn lpas mesin rumput.huhu.



KING of KKABR.ahahaha.


Ni sesi petng dah ni,tukar baju laen plak



Ni antara pameran kami buat.
Test tekanan darah.
cek gula.
Selamber je pengarah ni.ahaha..spoting.

ahli berbasikal gong lingai.









Melenggang je.:-)






Cuaca sangat panas.minum air dulu.

Program melukis bagi kanak2 pnduduk kg.
Comel budak ni.ehehehe.









Ni pengajar Fizik aku dan penyelaras batch aku.sangat spoting.



Ni budak2 nursing KKKT.



bahagian ngecek tekanan darah.





Ni bersama Pengarah KKKT.

Petang plak ade acara padang.









Majlis Penutup oleh ahli Parlimen Besut.


Penyampaian hadiah dan cenderahati




Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

2 suka senyum:

۩PinkyLady687۩ said...

2 pic jah ley tengok..hox laen loadim..eeeeeee..gere eh..

farhan687 said...

hehehe.sabar syg..pic ne yg ley tngok 2?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...