Sunday, July 8, 2012

Kehidupan Baru di KKABR


ASSALAMUALAIKUM..

Welcome

Sekarang aku sudah kembali memulakan perjuangan yang perlu di perjuangkan dan akan menempuah hari yang sangat mencabar disini iaitu di KOLEJ KESIHATAN AWAM BATU RAKIT.Aku harap dapat berjuang dengan sempurna disini.macam nak g medan perang la pulak.hihi.
Tapi semester ni memang sangat mencabar oleh kerana peraturanya sangat dan terlalu ketat.Oleh kerana Bahagian Pengurusan Latihan telah memutuskan untuk menyeragamkan peraturan semua Institusi Ltihan Kementerian Kesihatan Malaysia.
Masa untuk balik kampung,outing,masa untuk keluar hari-hari.Semua ada had.Ni aku cite skit peraturan yang baru ILKKM ;

KKABR

Balik Kg : Sebulan sekali
Keluar harian : 5.30pm-8.00pm shj
Outing : 1hari shj,Jumaat atau Sabtu

Selebih nye masa aku,berada dalam kolej.aduh.Tapi xpela,nak wat macam mana.Terpaksa kena ikut peraturan yang baru ni.Aku harap boleh mengharungi nye disini sampai tamat latihan dengan jayanya.Xde masalah yang akan timbul.huhu.
Biase la,law baru ni mula2 memang kekok ckit nk ikut.kecelaruan.huhu.Tekanan n tugasan yang banyak biase la.Bukan senang nak senang,bukan susah untuk susah.:-)




Terima Kasih Bace Entry Dalam Blog ni

3 suka senyum:

۩PinkyLady687۩ said...

gud luck ye..

ツFaRhAn687ツ said...

ok.tq.

Jimie SC said...

aslkm boh, kawe jimie..kawe blogger jgk..ni blog kawe..

www.iamjimie.blogspot.com

kawe nk mtk tlg ngn demo dikit blh dok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...